onsdag den 7. marts 2018

Otto er et næsehorn

Det er mig en rigtig stor glæde at jeg hermed kan præsentere mit seneste mesterværk…. Otto næsehorn...
 
Jeg har set mange hæklede trofæer på nettet, og besluttede mig for at jeg ville lave et næsehorn. Jeg har nemlig en svaghed for store tykke dyr. Og har billeder af både flodheste og elefanter på min billedevæg. Så derfor er det ret naturlig at jeg også skulle have en næsehorn.
 
Jeg har fundet opskriften på Pepika, hvor der er rigtig mange andre ting som også sagtens kan friste mig.
 
Jeg har brugt ca to nøgler mørkegråt 8/4 bomuldsgarn, en lille rest hvid til horn og øjne, og en rest brun til øjne. Det har taget små 9 dage at lave den. Og da jeg endelig skulle til at samle den, gik det stærkt. Og nu er den færdig og super super sød. Jeg har hængt den op på billedevæggen. Og manden min Ole har endnu ikke opdaget den. :-) Spændende hvor lang tid der går.

 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...