tirsdag den 11. september 2018

Husflidsmesse besøg

Jeg har været til Kreativ messe i Viborg. Jeg var så heldig at komme der to gange på den samme weekend. Første gang var jeg der om fredagen, hvor jeg fandt en massen lækre ting at købe. Bl.a. fik jeg købt den lækre bog om Nordisk julepynt fra Kreadeluxe. Jeg fik også en masse garn til julepynt og til nogle bideringe til en drengebaby.

Ud over købte jeg materiale til et julekort. Min svigerinde har 'brokket' sig over at hun ikke fik julebrev sidste år. Men jeg følte ikke at der bliver sat pris på det store arbejde der er i at lave disse julebreve, så jeg droppede dem sidste år. Og hun savnede dem. Så i år har jeg bestemt mig for at glæde hende med julebrevet igen.
 
Anden dag jeg var på messen var jeg i selskab med min genbo. Her fik jeg købt et nyt mønster, to nøgler garn mere. Så nu har jeg lidt guf til lang tid. 
 

 
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...