søndag den 30. september 2018

Nyt håndtag til lyserød taske

Det skal ikke være en hemmelig at denne taske har drillet. Da jeg første gang viste den frem, var den ikke helt færdig, selvom jeg gav udtryk for det. Jeg havde ikke hamret nitterne  på, dem som skulle holde hankene fast. Det ville ikke virke. De blev skæve, og det irriterede mig mega meget.

Så jeg forsøgte jeg, at kontakte Hobbii via mail to gange, men de svarede mig ikke. Så til sidst ringede jeg til dem. Og så fik jeg hjælp. Først svarede de mig, at nitterne skulle blive skæve, når jeg hamrede dem i. "Ej" svarede jeg dem så. "Det kan I eddermame ikke mene". Og så undersøgte pigen i røret det nærmere, fortalte mig, at de nitter jeg havde købt var i dårlig kvalitet (jeg undrer mig - hvorfor solgte I dem så!!!), og så ville hun pludselig godt hjælpe. Hun sendte nye nitter og nye håndtag uden beregning. De nitter hun nu sendte er fra Prym, og de er meget bedre. Og grunden til at jeg også fik nye håndtag var af den grund at nitterne i den gode kvalitet kun kunne fås i sølv, og de håndtag som jeg selv havde købt var med antique look, og nitterne fandtes ikke i denne farve.

Og nu er tasken bare fjong.







Tasken er en gave til min ældste datter som blev uddannet til social og sundhedshjælper - og hun elsker lyserødt.




Og nu har jeg så et sæt taskehåndtag i overskud. Måske jeg engang finde antique nitter, så jeg kan få brugt dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...