onsdag den 23. oktober 2019

Kugleskjuler forklædt som høne

Jeg har jo gået i skole i små to år på socialt og sundhedsskolen i Skive, og læst til pædagogisk assistent. Og en af mine klassekammerater snakkede meget om, at han gerne ville have en kugleskjuler forklædt som høne. Så på afslutningsdagen på skolen havde jeg hæklet denne fine høne til ham. Han blev glad. Han har senere fortalt at han tager den af bilen hver nat, for han er bange for at den bliver stjålet. Og min mand Ole mødte bilen på et tidspunkt et sted i lokaltomrpdet, og så kunne Ole genkende bilen. 

Jeg startede med at lave en hvid hylster til selve kugleskjuleren, og så har jeg via billeder frihæklet hanekam, øjne, næb og klunkerne. 

En lidt sjov ide. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...