fredag den 23. juli 2010

Så er jeg hjemme...

og jeg har bare haft en kanon tur til Kroatien - nærmere betegnet Camping Lanterna ved byen Porec. Og jeg har nået næsten alle mine opgaver for turen:
  • Fået hygget med en god bog - Tjek - fik læst Julia Lahme. Hvor lagde jeg babyen? - og den bare bare smaddergod
  • Fået syet min taske færdig - Tjek - viser billede af den senere.
  • Fået løbetrænet det som var min plan - MINUS Tjek - det var det simpelthe bare for varmt til. Jeg forsøgte 3 dage i træk at komme op kl.7, for at løbe men kroppen sagde nej, og mine øjne nætede at åbne sig.
  • Fået taget det på jeg nu ville gøre, fordi jeg IKKE løbetrænede - MINUS Tjek - men jeg frygter at jeg har.... :-S
  • Fået hæklet på min Mumitrold - Tjek - Men jeg er ikke helt færdig, armede driller. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af opskriften på de dumme arme. Fortæller om det senere.
  • Fået badet og solet - Tjek - har både været i havet og poolen op til flere gange, og er blevet lækker brun. JAHHHH
  • Fået hygget med mine dejlige piger, og min skønne mand, og vores venner - Tjek
  • Fået smagt på en masse mad - Tjek - men jeg lover mig selv at der skal gå mindst en uge INDEN jeg igen propper pomfritter indenbords. Hvorfor serverer alle sydlandske lande ALTID det til maden??
  • Fået købt minder med hjem - Tjek - Både en grøn ring i glas og fede ørenringe til mig selv, og selvfølgelig har pigerne også købt noget bl.a ØJ ØJ kugler (:-D), veninde-halskæde, taske og en henna-tao.
  • Fået min oplikatoriske(staves) PinaColada - MINUS Tjek - hva gik der lige galt der??? Den må jeg have inden sommerferien er helt ovre.
  • Fået apprøvet alt det fine sommertøj til Mindstedatter - Tjek - og jeg tror hun elskede det hele.

Er der flere ting... hmm... JA DA, men jeg nøjes det disse i denne omgang. O nu glæder jeg mig til at skulle følge bloggen igen. For det har jeg sørme savnet. Jeg har nemlig været helt uden tv, computer og radio i 14 dage.....Og overlevede... JOW JOW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...