søndag den 21. september 2014

Nye puder i stuen.

Vores sofa har fået en makeover. Ligesom andre områder af inboet trænger til fornyelse, synes jeg også at der skulle nye puder til. Så jeg har været en tur forbi Stof & Stil via nettet, og fik bestilt lidt stof hjem.
 
Jeg har lavet en stjerne pude med sort piping. Den er ganske frisk i farverne. Stoffet er neon orange. Og puden er ens på begge sider.
  

Og jeg har lavet en orange-mønstret pude med marineblå piping. Denne er også ens på begge sider.

Og til sidst i denne omgang har jeg lavet en mønstret pude. Den mønstrede pude er sort/hvid på den ene side, og petroliumsblå/hvid på den anden. Og har mosgrøn piping. Mønsteret til denne pude er købt i Stof & Stil og hedder 90183. Denne pude var en smule besværligt at lave. Jeg var meget omhyggelig med at klippe den 100% efter målene og sy lige præcist som den skulle. Men alligevel synes jeg, at der var behov for at pille op en del gange, før end at jeg var tilfreds. Og for at få den pæn på bagsiden også, strøg jeg noget fliseline på bagsiden. Og det gør, at de strøgne syninger bliver hvor de skal. Og nu er jeg meget tilfreds med den.



Alle puderne måler 50x50cm og de har alle lynlås i den ene side, så betrækket kan tages af og vaskes.

Se det ser jo ganske indbydende ud, ikke??

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint med de nye puder :-)
    Der skal ikke meget til at ændre lidt på boligen, vi er selv igang med de forskellige rum herhjemme :-D
    Kh sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende. Det skal jeg da ind og lure lidt på. Hvis altså du har smidt det på bloggen :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...