søndag den 4. januar 2015

Flaskegrøn høstjakke

Endnu en høstjakke er på pindene. Denne gang er den lavet i det samme lækre garn som sidst. Nemlig Supersoft i farven tundra og Superkids mohair i farven flaskegrøn. Begge dele fra Garnpusher. Jeg er godt på vej. Jeg startede lige før jul, og jeg er allerede i gang med ærmerne. Så det går bare derudaf. Der skal også være lommer på denne, ligesom jeg lavede på den første. Og den er til en kollega. Eller faktisk ekskollega, for hun har fået nyt job. Men jeg holder hende orienteret om processen via sms. Og hun virker begejstret. 

Den søde Karina fra Garnpusher har også hjulpet mig denne gang. Første gang hjalp hun mig med en meget god forklaring på, hvordan jeg skulle lave udtagningerne ved halsen. Og denne gang ringede jeg til Garnpusher, og kom til at tale med Karina, og hun var så sød og vejlede mig igennem telefon til hvilken farve Supersoft jeg kunne bruge sammen med Superkids mohair. Hvis ikke hun havde hjulpet, havde jeg ikke fået det flotte resultat. For jeg kunne ikke rigtig se garnfarvene ordenligt på computeren. Og selv om det var en fredag eftermiddag lige inden jul, og rent faktisk uden for butikkens åbningstid, så hjalp hun mig, så jeg kunne få bestilt garnet, så det kunne komme inden jul. Tak for det Karina. 



2 kommentarer:

  1. Juletid er stikketid :-) det er virkelig en skøn farve! Hvor sødt af hende at hjælpe dig ud over det sædvanlige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Karina er simpelthen en knag.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...