fredag den 2. januar 2015

Fra lilla til lyseblå

Nu fik jeg malet skabet i stuen. Og valget faldt på lys petroliums blå. Før var den jo lilla. Og nu er den meget lysere. Det ser faktisk godt ud. Og det klær hjørnet, at der er kommet mere lys. Skabet skulle have fire gange før end den var helt dækket, så det tog lige nogle dage her i julen, hvor jeg rodede med maling. Jeg havde alt i skabet ude, for jeg skulle have skabet væk fra væggen, før jeg kunne male alle siderne. Og der var fire kasser med alt muligt i det bette skab. Men nu er det hele inde igen, og der er orden i stuen. 

Jeg har også flere steder i stuen, hvor der er noget blåt. Så det hænger godt sammen. Men jeg bryder mig ikke om, at der kun er en farve i samme rum, jeg kan godt lide, at der er lidt farvespil. Og det må jeg sige at der stadigvæk er. For jeg har både gul, grøn og neonorange og lidt lilla blandet sammen med det. 








2 kommentarer:

  1. Hvor blev det fint! Rigtig lækker farve:)

    SvarSlet
  2. Tak. jeg nyder også meget synet af den. Godt jeg fik den malet.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...