mandag den 2. januar 2017

Vinkelsjal

Juleferie har jeg ikke haft så meget af. Men fem dag fik jeg da. Og som bonus fik jeg nogle stille dage på jobbet. Og det gjorde godt for mit sidste projekt. Jeg er lige blevet færdig med dræberen, nemlig Vinkel Sjal af Jeanette Bøgelund Bentzen. Det er bare ved at slå mig ihjel af kedsomhed. Uendelige rækker af halve stangmasker, det har været vildt dræbende, men resultatet ser ud til at være besværet værd …

Det er faktisk min genbo's skyld at jeg gik i gang med sjalet. Hun havde lavet den skønneste måge sjal selv - i andre farver, og så kunne jeg mærke at jeg også måtte i gang.

Jeg havde 2 helt nye nøgler i Cottonwool, og så måtte jeg bare bestille resten, så jeg kunne få brugt de lækre nøgler. Måske ikke så økonomisk, men resultatet er blevet lækkert.

Jeg har brugt lyserød), mørk grå, råhvid, sort, orange og den koralfarvede bomuld. Meget glade farver, ikk??




Processen som jeg løbende lagde ud på min instagramside
:






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...