torsdag den 22. august 2019

Musetrofæ

Jeg lånte en fin bog på biblioteket om trofæer. Det var virkelig mange flotte hæklede trofæer, som jeg kunne tænke mig at hækle. Både en zebra og en ræv fristede mig. Men jeg har indtil nu begrænset mig til at lave 3 små mus til Mette's værelse. En i hvid, en i brun og en i grå. De er lavet i uldgarn - rester som jeg fandt på lageret, og de er fyldt med pladevat. Jeg havde de der brune træplader, som jeg faktisk ikke anede, hvad jeg skulle bruge til. Og nu gør de så nytte. Jeg havde fiskesnørre som jeg brugte til knurhår.  

De er ganske enkelte og tog ikke lang tid at lave. Og nu når vi har katte, er de lidt ekstra sjove, synes jeg, for det hænder jo at en af kattene slæber en mus med hjem til os. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...