torsdag den 21. august 2014

Elastikker fra Hong Kong

Jeg er blevet lokket til at købe lidt på Ebay. En kollega til mig har vist frem af de mange ting, hun selv har købt på Ebay. Og så fik jeg den idé, at det ville jeg også prøve. Så jeg har købt disse søde elastikker til MindsteDatter. Jeg har fundet dem her.
 
Fra jeg bestilte dem til de var i postkassen gik der 3 uger. Og jeg har kun givet sølle 11,56 kr. for disse to. Og det fra Hong Kong og i min postkasse. Billigt ikke?? Og til den pris kan det bestemt ikke betale sig at lave dem selv. Og det er nemt at klikke og bestille flere, når behovet opstår. Eneste minus er at jeg ikke selv kan vælge farven. Men jeg synes at de er ganske okay de to der kom med posten.
 




 

3 kommentarer:

  1. Ebay er farlig. Man bliver jo afhængig ;)

    SvarSlet
  2. Ja Majbrit. Så nu holder jeg mig lige derfra en stykke tid. :-)

    SvarSlet
  3. He he, ja men det er svært ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...