fredag den 26. marts 2010

Hækle projekt

Efter at have set på mine elskede zebra puffer nu i ret mange år, er jeg kommet frem til at de skulle have en fornyelse, og så gik jeg ellers i gang med at hækle. Og nu er det færdige resultat klar til fremvisning.
Jeg har jo endnu en puf, og ligenu overvejer jeg om denne skal se ud på samme måde... eller om den skal betrækkes med patchwork-firkanter... jeg tænker lige over det....
Og nu jeg var i gang med det, synes jeg lige at den grønne pude i sofaen skulle have selvskab, og så trylle rylle-.... kom der denne pude ud af min hæklenål. Og for at det skulle være lidt sjovt, lavede jeg den således at den ikke er helt ens på begge sider.... :-)




Min Mor er nu så benovet af mine evner, at hun har sagt at hun og min ældste moster skal på kursus på mig. De vil lære at hækle. Det ku da være lidt hygsomt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...