fredag den 30. juli 2010

Jeg er så glad så glad

Se hva postmand Per kom med til mig i dag!!!
En hel masse lækre stoffer fra hende her. Og det fordi jeg blev nummer 3 i hendes Give Away, som gik ud på at hækle en Mumitrold.
Jeg er bare så glad, for det er da nogle lækre søde brugbare stoffer, jeg der fik. :-)
Jeg fortale hende at jeg elsker grøn, så derfor fik jeg meget i denne farve. Så nu skal jeg i gang med at bruge det. Glædelsen er stor fra min side. Tak søde Christina.
Og hvis der kommer flere Give Away's på denne måde er jeg frisk på en ny udfordring. :-)

2 kommentarer:

  1. Juhuu - pakken faldt i god jord, så er det jo bare perfekt :)

    SvarSlet
  2. Ja den er bare super. Jeg skal så sandelig til at sy til pigerne nu. Vender og drejer hovedet for idéer.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...