lørdag den 30. april 2011

Turen gik til Viborg - hjem kom en masse guf.

Så har jeg brugt lidt af eftermiddagen i Viborg. Jeg har været til det længe ventede Rasmillas homeparty, som holdes i Viborg. Jeg har rørt ved lækkert strikketøj, og er blevet en del nøgler rigere. Jeg var helt alene afsted, og kunne godt mærke at det havde været rart med en veninde den dag, som jeg kunne dele med. Men jeg har ingen veninder i min nærhed som strikker. Så dette måtte jeg klare alene. Og heldigvis vidste jeg så nogenlunde, hvad jeg gik efter. Og det fik jeg også med hjem.


Nøgler skal bruges til en lækker trøje/jakke til MindsteDatter og til en vest til mig.


Jeg beklager de dårlige billeder, men jeg har ikke nogle der er bedre.
 
Jeg fik også en kop kaffe og en enkelt småkage og en hyggelig snak med en strikkeglad pige udenfor i solen, inden jeg tog tuen hjem igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...