fredag den 6. maj 2011

En fantastisk dag i Odense

Bilen startede med at køre mod syd kl. 9.20 i morges. Og klokken 12.08 landede vi i Odense Pakhus 16. Og her er lidt af det vi oplevede:


I den bagerste hal kunne man sidde ned og spise lidt mad.

Og her var der lavet et børne hygge område med vinbjergsnegle. Jeg troede først, at de var levende, indtil jeg kom til at stikke næsen helt ned til dem, og så kunne jeg se at de var hæklede- Ret sjov idé.



Og her er det, jeg kom hjem med. Jeg var blandt i 100 første, og fik derfor en Goodie-bag.med forskellige ting. Jeg fik også samlet en masse visitkort sammen. Og fik købt lidt turkis stof til en ny sommerjakke til MindsteDatter. Lidt macarons fra Moster Marie (og de var gode). En perlekæde med neonrød perler og en turkis midterperle. En hæklet kugle på en ring fra Karamella.

Supergod dag!!

2 kommentarer:

  1. Fine fine billeder :).

    Og HEY, du fik et billede af mine pølser, der i virkeligheden var snegle.
    Må jeg låne billedet med link til dig?

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  2. Hej Synne. Tak. Ja jeg fik et billede at dine sjove snegle. Og du må gerne låne billedet. Vær så god.
    Knus Henny

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...