mandag den 9. april 2012

Påskeharen er jo indlagt...

Ja, påsketraditionen hjemme hos mine forældre har altid været, at vi skulle mødes til en god påskefrokost. Og VI er min bror med familie og jeg med min familie. Og så skal vi ud og finde de påskeæg som påskeharen (min Far) har lagt rundt om i kvarteret. Og bagefter spiser vi lammekølle i stor stil. Og på selve dagen får vi alle sammen også et stort påskeæg med fyldte chokolader af mine forældre.

Men nu er påskeharen jo indlagt. Og heldigvis i bedring stadigvæk. Og når Muhammed ikke kan komme til bjerget, så må bjerget jo komme til Muhammed. Så i år skal påskeharen have et påskeæg. Det er købt. Og i eftermiddag drager Manden min, Ældstedatter, MellemsteDatter, MindsteDatter og jeg til Thisted sygehus for at give min far et stor og flot påskeæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...