lørdag den 9. juni 2012

En god blanding

Man tager en KRUPS expresso kaffemmaskine og...

man tager en KRUPS mælkeskummer og....

ud fra disse to ting får jeg denne super skønne kop kaffe.

(prøv at læg mærke til hvordan mælk og kaffe danner forskellige brune fave nuancer i koppen nice, ikk???) Det er Manden min der er "kommet til" at købe disse to maskiner. Og jeg var godt nok lidt modstander af det i starten - måske skyldes dette også, at det var mine penge han brugte !!! - men nu er jeg altså godt tilfreds med det. For til dels smager kafen bare super duper godt. Og til dels er det mega nemt at lave en lækker kop cafe-kaffe hjemme hos mig selv.

Man tager hele bønner og putter op i toppen af maskinen, Vandet er i en beholder bagpå maskinen. Og så trykker man bare på knappen og vælger om kaffen skal være expresso - ekspresso stærk - kaffe eller dobbelt kaffe. Når maskinen så skal have mere vand lyser det i displayet. Og ligeledes når de brugte bønner skal af. Super nemt. Jeg plejer at lave 2-3 kopper kaffe på min kaffemaskine, og så smider jeg som regel halvdelen ud. Og det slipper jeg for nu.

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...