onsdag den 9. oktober 2019

Amazing Technicolor Dream Sweater

Denne sweater har længe været undervejs. Jeg havde set en masse billeder af den rundt omkring på nettet. Og jeg begyndte så småt at samle garn ind til den. Og jeg gennemgik mit ikke så beskedent garnlager, for at se om havde nogle garner, der kunne bruges til denne fantastiske sweater. Og endelig havde jeg garn nok - og lige så vigtigt - i de rigtige farver. Og så gik jeg ellers i gang. Det har været et sjovt projekt. Jeg har kigget på andre udgaver for at finde den helt rigtige farvekombination og har forsøgt mig frem ved at lægge nøgler op i den rækkefølge de skulle strikkes i.

Og endelig var jeg færdig med den. Og den er bare blevet så skøn og dejlig. Jeg blev færdig med den her i foråret, og havde den på til Skive festival. Den var bare god og kunne holde mig varm på de kølige sommeraftner.

Jeg har smidt en hel del billeder ind af den herunder. De kommer i en vild forvirring. Nyd dem.


















Dette billede viser en sweater som jeg brugte meget til inspiration. Det er vist tydeligt at se at den er brugt en del som ide, ikke?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...