søndag den 12. januar 2020

Julekortene i december 2019

Til hjælp for at kunne lave sidste års julekort, gik jeg i den lokale farvehandel. her fik jeg fat i grønne farvekort. Jeg klippede dem i forskellige størrelser og satte dem på et foldet stykke papir. Satte små stjerne på hist og pist på toppen af nogle af træerne, og Voila, så havde jeg lavet julekortene. Jeg tilføjede også lige et 'glædelig jul' klistermærke. 

Det var lidt lettere i år end det før har været, men jeg nyder jo at gøre det, omend jeg bruger lidt (læs: meget) tid på at finde ud af, hvordan de skal se ud. Men jeg nåede det igen i år. 








1 kommentar:

  1. If you're looking to lose weight then you certainly need to jump on this brand new custom keto meal plan diet.

    To create this keto diet, licensed nutritionists, fitness trainers, and top chefs have united to produce keto meal plans that are efficient, decent, cost-efficient, and satisfying.

    Since their first launch in January 2019, thousands of people have already transformed their body and health with the benefits a certified keto meal plan diet can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones given by the keto meal plan diet.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...