fredag den 24. januar 2020

Flaskegrøn skjorte Rabens lookalike

Jeg købte en del lækkert stof alla det Rabens Saloner bruger til mange af deres kjoler og skjorter. Nu er det nok ikke en hemmelighed blandt mine venner, at jeg er meget glad for Rabens tøj. Men fordi det koster en del, så er det ikke noget jeg køber i flæng. Men jeg har erfaret, at bl.a. Stof & Stil nu har dette stof i mange lækre farver, så jeg har skaffet mig en god stak til syprojekter. Og fordi jeg i forvejen har mange Rabens tøj, så er det jo ingen kunst at kigge lidt på det, forsøge at lave mine egne udgaver i samme stil. Det er nu blevet til en del kjoler og skjorter. Og en af dem er denne lækre grønne skjorte.

Jeg har som udgangspunkt brugt mønsteret: 119 Kjole med raglanærmer fra AOH 01/18. Jeg har lavet halsudskæringen lidt mindre. Og ellers har jeg lavet et wienerlæg på ryggen. Skjorten blev lidt for bred, så jeg har bevidst gjort wienerlægget lidt længere som at gøre skjorten smallere. På ærmerne har jeg lavet slids og manchet. Og mht længden, så har jeg kortet den op, så det er en skjorte og ikke en kjole. Stoffet er som tidligere nævnt musselin fra Stof & Stil, du kan se udvalget her.









 

1 kommentar:

  1. Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

    Over 160k men and women are utilizing a easy and SECRET "water hack" to drop 2lbs each night while they sleep.

    It's effective and works on everybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Go grab a clear glass and fill it up with water half glass

    2) Then do this crazy hack

    you'll be 2lbs skinnier the next day!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...