torsdag den 21. november 2019

Elastikarmbånd

Fire perlearmbånd i efterårsfarver fik jeg lige fixet. De er lavet på en 6mm elastiktråd og de er lavet så de kan passe sammen og også kan bruges sammen med andre. Den ene armbånd har fået en lille kvast, og de er alle blevet sat sammen med guldperler på forskellige måder. 

Jeg købte perlerne på Husflidsmessen i Viborg i september. En masse jeg altid er på, og jeg jeg glæder mig til hvert år. Der er altid et eller andet der inspirerer mig der. Og jeg har endnu ikke oplevet at gå derfra tomhåndet. Hvis ikke I kender stedet, så kan jeg varmt anbefale det. Det er altid i starten af september. 




1 kommentar:

  1. اسعار المصاعد بمصر مكان التركيب إذا كان التركيب داخلياً أي أن المبنى يسمح بتركيب مصعد بداخله ويكون هذا إما في بئر السلم أو في المنور ويوجد تركيب خارجي للمباني لا يسمح بالتركيب لمصعد بداخله لقلة المساحة المطلوبة للتركيب وبديله كالأبراج المعدنية.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...