søndag den 17. oktober 2010

Min tur til Århus

Jooo, vi havde skam en god tur. Men for pokker, hvor kan sådan to teenagepiger tappe en for energi. Jeg er først nu ved at være ovenpå igen. Men det var nu også en lang dag, og en lang køretur frem og tilbage.

Vi kørte hjemmefra lidt over7, og var ved Ikea til morgenmad start kl. 9. Pigerne fik lov til at tage lige det, de ville (for billig var det jo!), og vi hyggede med det en god stykke tid. Og så gik vi en tur igennem Ikea. Og jeg fandt forskellige ting ud fra huskelisten. Bl.a. en ny VYSSA SLUMMER madras til MindsteDatters snart nye seng (jeg er jo i fuld gang med at male den)
To puder til MindsteDatters væreelse. Jeg satser på at beklæde dem med retro stof og sætte dem  sengen, så den ikke virker så stor til hende fra starten af.
To nye sukkulenter til soveværelset.

Bagefter kørte vi ind til Salling og parkerede bilen, hvorefter vi tog en tur i Latinerkvarteret. Jeg havde forskellige butikker, som jeg gerne ville tjekke ud. Bl.a. Box de luxe hvor jeg fik dette fine papir.
Og jeg fik jo desværre det flotte Wallstickers med retro blomster, som jeg efterlyste tidligere i dag. ØV øv - ku ellers se det flotte i, at det var på MindsteDatters skab på værelset. Vi var også i Søsterne Grene, hvor jeg fik denne søde kuffert.
Jeg måtte også lige besøge den nye Stof & Stuff, og Børnenes Magasin. Super lækre butikker.
Og jeg var også lige i Stof 2000, hvor jeg fik thinsulate til MindsteDatters vinterjakke.
Og nu var pigernes bare så trætte af at "ose" på min måde, så nu var det deres tur, så vi travede ned i Bruuns Galleri, hvor vi var inde i samtlige butikker. PUHA. Bagefter tog vi lige i Salling, og alle de andre butikker på strøget, som vi nåede inden de lukkede kl 16.
Og så kom jeg så lige i tanke om, at jeg havde glemt at købe sengehest i ikea, så den nåede vi lige på hjemvejen, for heldigvis lukkede de først kl. 18 i Ikea.
Vi var hjemme igen ved 18.30 tiden, og da orkede jeg intet andet end SOFA. Men for pokker, hvor havde vi en god dag. Og mine store piger var bare så hyggelige at være sammen med sådan på tre-mands hånd. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...