fredag den 2. september 2011

Husflidsmesse i Viborg

I dag har jeg været til Husflidsmesse i Viborg. Og det var bare hygsomt. Og jeg var så bestemt IKKE den eneste, der havde valgt at tage til messe fredag formiddag. Da jeg kom måtte jeg bruge 15 min på at finde en parkeringsplads. Og da jeg endelig fandt en, var der tidsbegrænsning på den - 2 timer. Så jeg måtte holde øje med klokken (satte mobil på alarm). Da jeg så endelig ville ind, måtte jeg stå i kø i 30 min... Og jeg tror jeg har pådraget min en snue pga det, for det var den undme lume kold at stå der. Også selvom jeg havde sommerjakke på. Men ind kom jeg så.
Og disse 3 søde får kom med mig hjem. De skal bruges til MindsteDatters mandarin cardigan.

Og så købte jeg dise søde keramik knapper. Jeg vil bruge dem til armbånd. Jeg kunne ikke vælge, så jeg tog dem begge. (og også selvom jeg jo skal spare på mine penge pt).

Jeg ledte også efter noget gult garn til en sømandscardigan. Men der var bare ikke lige den gule farve, som jeg havde bestemt mig for. Og heller ikke i den garntykkelse, der passede til min opskrift. Så det må jeg lede videre efter.

Men jeg mødte denne sjove bænk på min vej i hal 2. Er den ikke sjov??? Beklædt med strik...
Jeg var der i 3 ½ time, og var derfor ude og flytte bilen midt i det hele. Men skidt  - jeg hyggede mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...