fredag den 30. marts 2018

Gallakjole Bum bum

Sille skal til gallafest sidst i april. Og hun havde et stort ønske om at jeg skulle lave en kjole til hende. Hun ville gerne have en enkelt kjole. Og efter lidt søgen, fandt vi frem til at Maryanne kjolen fra Stof 2000, kunne være perfekt til hende.




Maryanne kjole str. 34-44
 

Vi fandt det perfekte stof i Stof & Stil. Nemlig noget blødt viscose i sort. Jeg lavede et par justeringer mht mønsteret. For det er jo en gallekjole, og så skal den selvfølgelig være lang. Så jeg har smidt nogle cm på i længden.

Jeg har endda fået overtalt Sille til at hoppe i kjolen. Godt nok imens den skulle justeres i længden, så den er ikke helt færdig på billedet. Men et smugkig er også dejligt.

Måske smider jeg billeder ind, når hun er pyntet og klar til fest til april. :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...