lørdag den 24. marts 2018

Taske med gule hanke

Så fik jeg hæklet min nye taske.Tasken er hæklet i et flot og tidsløst mønster i Hobbii Ribbon, som er båndgarn. Hvis du følger mit link, kan du se det og alle de andre skønne farver. Hobbii Ribbon findes i 16 forskellige farver.

Til denne har jeg valgt farven koksgrå som du finder HER.Er vild med farven grå og har utrolig meget tøj i både sort og gråt. Og så pepper jeg det op med gode stærke farver.
Der er brugt i alt 550g, så knap 3 nøgler.
Det færdige mål er  Ca. 40 cm bred og 29 cm høj.

Jeg har valgt Knitpro læderhank i gul med krog og d-ringe til montering. Den kan du finde HER.

Opskriften og vejledning til tasken finder du HER.

Jeg synes at det kunne være praktisk at lave for i tasken. For så kan blive bruge meget mere. Så jeg har lavet er foer i sort bomuldsstof - en rest jeg havde på lager - og det er jo altid super skønt at få bruge af lageret. I den ene side lavede jeg en lille lomme, og i den anden side en noget større lomme med lynlås. Jeg havde ikke lige en gul eller sort eller lynllås, så jeg fandt en sart lyserød i stedet for. Men jeg synes faktisk ikke at det gør noget at den er lyserød. Det gør den mere festlig.
 







Den er helt perfekt i størrelsen og hankene syntes jeg passer perfekt til min nye garntaske. Det er bestemt ikke den sidste taske der er hoppet af nålen her. Og heller ikke sidste ting jeg skal lave i Hobbii Ribbon båndgarnet.

Garnet og hankene til tasken er sponsoreret af Hobbii.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...