onsdag den 19. september 2018

Ny jakke til mig

Jeg har tidliger lavet denne skønne jakke. Men trængte til en fornyelse. Jeg har denne gang brugt et jakkemønster fra Stof & Stil. Så derfor er ærmer anderledes end dem jeg havde i forvejen. Og ærmer er også lidt længre. Og det gør jo ikke noget, når jeg nu vil bruge den som overgangjakke og til fest.
 
Jakken er opsyet i mørk grå melange courtelle. der lille stykke bagpå er isoli - blomstret stof fra Stof & Stil. Foerstoffet er støvet pudder acetat. Indeni jakken er syningerne skjult med turkis 13mm skråbånd. Alle disse ting er købt i Stof &Stil. Jakken er kantet hele vejen rundt med rustrød 18 mm skråbånd, og der er to store trykknapper på 21 mm. Disse ting er også købt i Stof & Stil. 

Der er foer i ærmerne og i det øverste af jakken bagpå. Og foran er der lavet belægning. Som I kan se på billederne er der mange sydetaljer. Jakken som jeg har syet efter er en dyr mærkevare. Og nu har jeg endnu en - bare til meget billigere penge.  
 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...