torsdag den 17. november 2011

Nye armbånd på AMIO

Så er jeg blevet færdig med de første armbånd, jeg har gang i. Og disse er sat til salg i min butik på AMIO. De er alle lavet af læder. Armbåndene er 3 cm brede, og er lukket med en sort trykknap. Jeg har sat forskellige knapper på som pynt. Nogle af dem er af porcelæn og andre er nogle smarte knapper, som jeg faldt over. Og så er knappen enten monteret med en grøn eller en rød neonsnor.

Og den kvikke læser har nok bemærket nu at dette godt kunne være noget der ligner gevinsten til min give away. Og det er ganske korrekt. Der kan nemlig vælges imellem den hvide eller den sorte knap. Håber stadig det har interesse - og at det kan friste flere til at deltage. SPRED RYGTET :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...