onsdag den 28. marts 2012

Hvem er det, der gækker mig???

Jeg har fået dette fine gækkebrev i går. Og det driver mig til vandvid, at jeg ikke kan gætte hvem det er fra. Det eneste jeg kan regne ud af, er at det må være en fra byen, for den er bare puttet i postkassen. Og jeg vil umiddelbart sige, at der er nogle der har hjulpet afsenderen. For skriften er ikke ens på kuvert og på gækkebrev. Jeg tror, at flere har skrevet på den. Med mindre at den der har skrevet så pænt på kuverten, har stået på hovedet for at kunne skrive så grimt, som det står med på selve gækkebrevet.

På gækkebrevet står der: " Nu er sneen væk, så munter og så kæk står den lille gæk."

Jeg må se, om jeg kan gætte det. Men lige nu er jeg helt blank. Hvornår er det nu der er deadline???

Seriøse bud modtages gerne.

2 kommentarer:

  1. Ja jeg tør ikke rode míg ud i et gæt.. mon ikke det er fra et af dine børn eller måske to af dem slået sammen.. 4 bogstaver og så 5 bagefter?? hmm.. jeg har 4 børn som alle har 5 bogstaver ideres navne (ikke smart tænkt i forhold til gækkebreve ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Børnenes navne er på 3, 5 og 5 bogstaver, så det dur ikke. Men tanken om at der er flere om den har jo strefet mine tanker. Men jeg er stadigvæk blank. Eller.... jeg har en i mine tanker, men det ved jeg ikke om det er.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...