lørdag den 12. november 2011

Dagen derpå og Rasmilla garn home party

FEEEEEDDDDD koncert i går. Vi startede aftenen med at spise på cafe. Og når jeg nu ikke er så vant til at drikke, skal der ikke meget til. Og efter en mega hyggelig cafe tur med en god gammel veninde, dinglede vi ud til koncerten. Vi fik noget for alle pengene. Både våde bukser, en hyggelig grin og en masse fed musik. Scenen var meget mørk, og stemningen var meget intim. På et tidspunkt havde jeg den tanke, at nu kunne man da ikke blive lykkeligere. Og det må jo have været stemningen, der gjorde det. (eller måske var det alkoholen der spillede ind). Thomas spillede en masse nyt musik, en enkelt spansk og 4-5 gode gamle numre.

Det eneste der irreterede mig var, at da vi tog hjem fra koncerten og havde været på værtshus i en DEL timer, fik jeg som afsked fra min veninde følgende bemærkning "Fed koncert, men han var ikke pæn med  det nye overskæg!" WHAT!!! jeg så da ingen overskæg. Men okay vi sad også på 20 række. Og jeg HAR bestilt nye briller. Så noget må der jo være galt med de dumme øjne.





Og dagen i dag har været hård. Jeg skulle jo til Rasmilla garn home party i Viborg i dag. Lidt bagstiv. Men jeg formåede at komme derned. Og jeg havde også bestemt hvad jeg skulle have. Først og fremmest mere garn til den halsedisse som jeg er ved at lave til MellemsteDatter. Der mangler jeg 2 nøgler til.

Og så skal jeg til at lave en gul sømandssweatert il MindsteDatter. Så det fik jeg også garn til.

 Og jeg så bare den smukkeste ponche med ærmer til home partyen .Cape Clementine hedder den. Jeg var henne og mærke på den mange gange. Men jeg synes bare at den nok blev for varm til mig. Måske var der skruet meget op for varmen i lokalet vi var i - eller også var det alkoholen der kom ud af min krop :-) PUHA. Så jeg købte ikke garnet. Men ponchoen er ikke glemt.

Jeg har nemlig også set denne poncho på et tidspunkt (billede lånt her). Og den er jeg også vild med. Jeg skal lige have fundet ud af, hvilken der er tyndest i garn, så jeg ikke får hedeslag, når jeg har den på.

4 kommentarer:

  1. Jeg var også til rasmilla møde idag.
    Øv at jeg ikke lige opdagede dig, jeg ville gerne have hilst på dig. Man skulle egentlig gå med blogskilt til sådan nogle ting, så man kan få sat ansigt på :-)

    SvarSlet
  2. En skam Elsebeth. Men vi må håbe at Rasmilla holde garnmøde igen til foråret. Og så må vi aftale at ses.

    SvarSlet
  3. Jeg håber, jeg kan komme med næste gang der er Rasmilla-homeparty ;-) Men jeg havde lige købt en masse hos hende på Kreative dage-messen ;-p.
    Faktisk er vi rendt sammen igen ;-) Jeg har lige præcis gang i nu at strikke af denne solgule luksusgarn. Strikker den sammen med postrød og en... tror den hedder blomme. Havde solgule, som jeg gerne ville have brugt, så den fantastiske designer Charlotte Kaae hjalp mig med de 2 sidste farver - WOW! Har du checket hende ud? Hun kan noget med farver!!!
    Glæder mig til at se, hvad du får ud af din lækre solgule ;-) God arbejdslyst ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Majer: Vi er bare gode til det der med farver. Jeg kendte ikke Charlotte Kaae, men har været inde i google hende. Ja, hun er god med til farver.
    Og tak.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...